Kvalitetspolicy
UCO er forpliktet til å levere produkter og tjenester som er i henhold til kundenes forventninger.
Kundefokus
Kunders behov og forventninger skal ha vår fulle oppmerksomhet. Vi søker å forstå og oppfylle deres krav gjennom kontinuerlig dialog og tilbakemeldinger.
Vi skal levere kundens beste løsninger som betyr at våre løsninger skal være de
- sikreste
- mest lønnsomme
- mest driftsoptimale løsningene
Kontinuerlig forbedring
Vi jobber kontinuerlig med forbedring av våre prosesser, produkter og tjenester. Vi bruker kvalitetsstyringssystemet som et verktøy for å identifisere forbedringsområder og iverksette riktige tiltak.
Engasjement fra ledelsen
Vår ledelse er aktivt involvert i å etablere, gjennomgå og opprettholde kvalitetspolicyen. De sikrer at kvalitetspolicyen er formidlet og forstått på alle nivåer i organisasjonen.
Medarbeiderinvolvering
Medarbeidere er vår viktigste ressurs. Det legges til rette for at alle ansatte skal være engasjert i kvalitetsforbedring. Alle skal også vite hvordan deres arbeid påvirker kvaliteten på våre produkter og tjenester.
Overholdelse av krav
Vi forplikter oss til å overholde alle relevante lover, forskrifter og standarder, inkludert kravene i ISO 9001:2015.
Måling og analyse
Vi setter målbare kvalitetsmål, analyserer måloppnåelse og ytelser, og jobber med forbedringer.
Versjonsdato: 29.11.2024