Kvalitetspolicy


UCO er forpliktet til å levere produkter og tjenester som er i henhold til kundenes forventninger. 

 

Kundefokus 
Kunders behov og forventninger skal ha vår fulle oppmerksomhet. Vi søker å forstå og oppfylle deres krav gjennom kontinuerlig dialog og tilbakemeldinger.  

Vi skal levere kundens beste løsninger som betyr at våre løsninger skal være de 

  • sikreste 
  • mest lønnsomme  
  • mest driftsoptimale løsningene 


Kontinuerlig forbedring 

Vi jobber kontinuerlig med forbedring av våre prosesser, produkter og tjenester. Vi bruker kvalitetsstyringssystemet som et verktøy for å identifisere forbedringsområder og iverksette riktige tiltak. 

 

Engasjement fra ledelsen 
Vår ledelse er aktivt involvert i å etablere, gjennomgå og opprettholde kvalitetspolicyen. De sikrer at kvalitetspolicyen er formidlet og forstått på alle nivåer i organisasjonen. 

 

Medarbeiderinvolvering 
Medarbeidere er vår viktigste ressurs. Det legges til rette for at alle ansatte skal være engasjert i kvalitetsforbedring. Alle skal også vite hvordan deres arbeid påvirker kvaliteten på våre produkter og tjenester. 

 

Overholdelse av krav 
Vi forplikter oss til å overholde alle relevante lover, forskrifter og standarder, inkludert kravene i ISO 9001:2015. 

 

Måling og analyse 
Vi setter målbare kvalitetsmål, analyserer måloppnåelse og ytelser, og jobber med forbedringer. 

 

Versjonsdato: 29.11.2024 

 

True