Kundeundersøkelsen er gjennomført
UCOs kunder er godt fornøyde!
Grad av fornøydhet svares opp på en skala fra 1-6, hvor 6 er best, og denne gangen endte vi med en totalscore på 5,25.
– Vår visjon er å levere kundens beste løsning, så det å få tilbakemeldinger fra kundene våre, er svært viktig for oss – de hjelper oss rett og slett til å bli bedre. Spørreundersøkelsen er lik som de foregående årene, og omhandler alle stadiene fra første kontakt til prosjektavslutning, samt HMS og generell tilfredshet. Alle spørsmålene gir oss nyttige svar og særlig gjelder det de mange kommentarene som kundene har skrevet. Her får vi i all hovedsak ros, men også noe ris som vi tar med oss for å skape forbedring, sier salgssjef i UCO, Mårten Hatteberg.
-Det er fint å se at kundene som svarer på denne undersøkelsen er godt fornøyde. Samtidig er jeg glad for at de her får en anledning til å si fra dersom det er noe de ikke er tilfredse med. Videre er det stas å se at flere av våre kolleger får gode tilbakemeldinger av kundene, det varmer skikkelig, sier adm.dir. i UCO, Jostein Stormo.
Avdelingsleder ved UCO Porsgrunn, Dag Inge Hansen, fikk gleden av å dele ut en Makita borskrutrekker til Morgan Sørensen, som ble trukket ut som vinner etter å ha besvart årets kundetilfredshetsundersøkelse.